HTML

Borussia Dortmund undsoweiter...

egy dortmundbuzi fociblogja. főleg a dortmundról, kicsit a bundesligáról és kicsit a fociról általában.

Friss topikok

Bochum - Schalke: 2-1

2007.04.27. 23:49 agymosott

Történt egy 's más a héten. Leigazoltuk a kispadra Marc Zieglert, aki többek között a Stuttgart és a Hannover kapusa volt korábban, jelenleg pedig a Bielefeldben szerepelt kölcsönben. Ez idáig OK. De kiderült, hogy le akarjuk igazolni az udvariasan 32 évesként emlegetett, valójában két hónapon belül már 33 éves argentin csatárt, Diego Klimowiczot. A Wolfsburg játékosa kb. 2 millió euróba kerülne. 145 meccs és 56 gól az eddigi Bundesliga-mérlege, nem rossz arány kifejezetten, de annyira nem is klasszis, ennyi pénzt igazán el lehetne költeni például egy tehetséges irányítóra. Marcelinho, aki egy évvel fiatalabb, túl drága volt.

Érti ezt valaki? Én vagyok a hülye kötekedő?


Nemrég ért véget az izgalmas és meglepően magas színvonalú Bochum - Schalke (2:1) meccs. A természetes környzetükben élő Dortmundiakkal szemben egyébként én nem utálom a Schalkét, legalábbis régebben nem utáltam, amikor a Bayernnel kűzdöttek a bajnoki címért, nekik drukkoltam, sőt, akkor is örültem, amikor az Inter ellenében megnyerték az UEFA kupát. A mostani csapatuk viszont nem szimpatikus túlzottan, de ma megint nekik kellett drukkolni, a Bochum ugyanis - eddig - szintén riválisunk volt az Abstiegskampfban. Igazán mégsem tudtam szomorú lenni az eredmény miatt, aki ennyire harapós, mint a Bochum, az megérdemli hogy bentmaradjon. Apropó Bochum. Európa élbajnokságai közül melyikben képzelhető el, hogy ilyen fejjel legyen valaki gólkirály?































Megmondom én. Abban amelyikben nekik is sikerült:
 












Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borussia.blog.hu/api/trackback/id/tr2264511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása